top of page

Editors de diari per un dia!

Bon dia nois i noies!


Necessito la vostra ajuda! Avui sortint de casa m'he trobat un ésser molt estrany que portava un paper que posava: M'he perdut i estic malalt. Quina desgràcia!


Per això, he pensat que vosaltres em podeu ajudar a trobar l'amo o l'ama d'aquesta mascota.


Cadascú de vosaltres escriurà una notícia referent a la desaparició d'una mascota. Així, tots els habitats del poble sabran què ha passat i podran ajudar. Per escriure la notícia, us deixo total llibertat per inventar-vos com és la mascota, on se l'ha vist per últim cop, quina malaltia té, quan i on ha passat la desaparició, etc.


Aquesta notícia l'escriureu utilitzant el recurs de: https://newspaper.jaguarpaw.co.uk/


Ja estic esperant a llegir les vostres notícies de la mascota perduda!


Ànims i sort!




bottom of page